party like a rock star

Godmorgon mina vänner ! Jag har vart uppe sen halv nio men jag vaknade o har halvsovit sedan halv 8 eftersom jag kom i säng mycket tidigt igår. Vi var ju hos Erik som hade 18års kalas igår och det var helt okej , Erik e verkligen stört skön så vad väntar ni på ;) Jag har verkligen haft en superlugn morgon jag älskar det. Ska ju jobba om 45 minuter och det kommer vara massvis med att göra, det är ju lönehelg.. Efter jobbet blir det ett jävla party är ni taggade ?  för det är jag


Kommentarer
Postat av: Pernilla

TAGGMODE ON!!!!!!

2010-09-25 @ 11:13:01
Postat av: Carro

party party partyy!!

de va nya bubbelroom magazine, men jag har inte tidningen, snodde bilden från en blogg hihi ;) pussssssss

2010-09-27 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0